23 februari 2013

onsdag-torsdag

ONSDAG
efter skolan for vi till Träkvista Grillen och åt hamburgare och tog 5 miljoner bilder












TORSDAG
stannade vi kvar ett tag och målade en regnbågshylla efter skolan! vi blev bjudna på våfflor också! >:D

Elin å ja pratar om att det tog lång tid för mig att stänga av väckarklockan på morgonen eftersom mobilen hade farit in under sängen
Elin: men efter ett tag började jag tänka typ "HERREGUD hur lång tid kan det TA att få fram mobilen?!" men sen fick du fram den fast då var man ju redan VAKEN! fast det kanske var meningen...

Elin till Kalle: kalle, varje gång jag ska racea så kör de andra mycket snabbare än mig så jag kommer alltid efter, kan jag göra något åt det?
(inte för att hon är dålig eller så då... host..)

jag förhör Elin på frågor till provet
Elin svarar
jag väntar på att hon ska ge mig fler svar
Elin: men... det står bara 3 svar där *pekar på svaren i boken*
jag: HARU KOLLAT PÅ SVAREN?! >:O

Elin står i badrummet och har precis duschat: kan du lägga min morgonrock på toalettstolen?
jag: okej! *tar morgonrocken, går till badrummet och öppnar dörren som Elin stängde, tittade in och ser att det är alldeles tomt där inne* Elin...? Hallå?
Elin: jaa? *kikar försiktigt fram bakom duschdraperiet*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar