6 februari 2013

FIRST DRAWING REQUEST!!!

var till sjukhuset imorse å tog blodprov
 och jag är tydligen svårstickt för de fick sticka mej 3 gånger innan de lyckades ;_;
welll
har inte vart något speciellt annars idag :3 typ lika som i måndags å tisdags, inget händer egentligen men av nån anledning har jag varken haft tråkigt eller nå sånt hittills!

fick min första drawing request på youtube btw! :'D
denna skaja göra :3 inte jag som gjort den (Elin trodde de xD) men de känns sjukt kul att ha fått drawing request! :'''D

Gabriel å Freja va hit ikväll åxå! herregud vad söta de är! Gabriel sprang å hämta kex i köket hela tiden :3

btw måst visa videos från lonely island.
ja har hört typ alla låtar för typ aslänge sen men ja har aldrig vetat att de e lonely island, fick reda på det igår (dom gjorde ju motherlover - Elins å min teamsång) så då fick de typ 100 pluspoäng från mej å ja kom fram till att deras låtar e sjukt kul! xD






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar