9 februari 2013

Rarity med fuckat ben.

WELL
for till min bror idag å åt tårta å kakor :D


min mor med Freja å sen Ebba :3 de är så grymt söta de där barnen!

annars har inget typ hänt...
mamma for till min bror och var barnvakt nu ikväll så jag e ensam hemma med pappa och gör i stort sett ingenting annat än lyssnar på mlp remix och ritar :)
jag fick 3 stycken till drawing requests igår och en av dem var Rarity så jag gjorde henne idag :D


jag gjorde henne inte så noga bara och under egentligen hela tiden medan jag ritade såg jag hennes ena framben som ser ganska underligt ut... jag försökte fixa det men det blev endå bara konstigt
men nu efter att jag är klar och videon är uppe på youtube så ser jag att det enda jag egentligen skulle ha behövt göra är att ändra storleken på benet så skulle allt bli mkt bättre >:I

nåja... här är videon:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar