27 februari 2013

HEJDÅ ELINO ;_;

ZUP
Elin och jag rev aldrig huset
vi spelade sly hela helgen och alla kvällar och jag fick ett ARMBAND

som jag tycker är jättefint! det är en äkta pärla :3

sen gick Elin å ja ut me våra proffosionella (eh jag har ingen aning om det där var svenska men  proffsiga, förenklat) iphone kameror









ingen bild blev i rätt ordning nu men wellwell
för att va mobilkamera så älskar jag den, min iphonekamera är nog den bästa kamera jag någonsin tagit en bild med <3

sen följde Elin med till min skola på måndagen å det första vi hade var att vi pratade om sex&kärlek och det allra första vi gjorde var att räkna upp en massa könsord
bästa sättet att visa någon sin skola för...
sen hade vi spanska och Elin, Linda och jag satt och översatte allt på googletranslate och sen ritade jag en gubbe som hette Görgen
på finskan började vår "underbara" lärare snacka finska me stackarns Elin och hon fatta int ett skit (vilket ingen av oss andra gjorde heller...)

efter skolan for vi till Mariebad för första gången på kanske 4-5 år och allt var exakt likadant som jag minns det... det var nog kul men 100 gånger roligare när man var mindre endå! föredrar degersand alla gånger
sen for vi till Hesse å käka middag och Elin&jag kom fram med en lista över varför McDonalds är 200 gånger bättre än Hesburger (OBS hatar du McD och älskar typ Hesse elr nått och inte klarar av andras åsikter, läs inte de 7 punkterna nedanför.)

1. McDonalds har mer pluppar på glasen som man kan trycka in!
2. det är lättare att äta hamburgarna på McDonalds för dom är gjorda så att allt inte flyger ut
3. Hesburger härmar seriöst McDonalds med typ ALLT
tex. McD mcflurry så finns det "mjukglass" som är exakt likadan på Hesse
å hamburgarna (hamburgare & osthamburgare som det heter på Hesse) är EXAKT likadana som originalburgare&cheeseburgare i McD o_o asså WTF
4. McDonalds har pommes hållare! (man häller dom i locket till hamburgar kartongen så slipper man råka häva ut allt på bordet)
5. man får oftast ta läsk själv på McDonalds å välja om man vill ha is å sugrör å sånt till
6. som ovan, is i läsken på Hesse, och jag HATAR is i cola. det gör bara att cola smaken försvinner
7. och helt klart
allt är godare på McDonalds <3


för att lämna hamburgare
här var utsikten från bussen i måndags!

och tisdag följde Elin med Linda&mej ti stan å vi gick runt på dillen å typ...
JA KÖPTE SKATE3 BTW!!! nu skaja spela det hela dagarna! :D
Elin for hem på kvällen och jag kastade kakor på henne medan vi spela Sly


 eller... jag råkade välta kakburken över henne
Elins kommentar: här är man lite påflugen med att bjuda på kakor!



sen hitta ja min mössa från typ tvåan å vi spela lite fluxx
vi har 5miljoner videos från dessa dar men de lägger ja upp nångång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar