11 februari 2013

PRAO! igen

PRAO DAG 1 AVKLARAD
YEA
ja var på Eckerö Linjens reklambyrå
å första halvan av dagen satt ja å kolla igenom länkar som ledde till stugor å stugbyar på Åland
det var förvånansvärt kul
och efter att ha sett alla vackra stugor å ungar som badat i havet så längtar ja nu till sommaren ;_;
jag har alltid undrat varför det är så lite ungar men mycket hus här i Eckerö
men det beror tydligen på att typ hälften av alla hus här är bara stugbyar och gästhem...
Elin och jag ska iaf fara runt och hyra finaste stugan vi hittar och faktiskt försöka va turister å se om det är så kul som alla turister verkar tycka att det är... xD
med andra ord ska vi ha en äkta sommar med skärgård!

iaf
efter lunchen så fick jag göra reklam åt dem, så det kan hända att de använder nått av det jag gjort i framtiden :'D

ja märker alltid en massa fel när jag lägger upp bilden här.
hennes huvud e för stort.



herregud gällande låten i videon
jag måste bara säga att jag älskar rainbow dashs röst ;_;
den e så awesome!
stackarns männskor som ser mlp på svenska!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar