23 februari 2013

tillbaka på Åland!

FREDAG
Elin och jag åkte till ropsten och satt där i typ 1 timme och gick runt där och det var SJUKT FULT OCH GRÅTT
det stället skulle behöva lite regnbågar för precis allt var grått där ._. det färggladaste var nog stadsbussarna







Elin fick en ny bästa vän (mannen med glass) och sen for vi till McDonalds
av mina beräkningar har jag ätit hamburgare alla dagar utom söndagen och måndagen (2 av 8) så jao... jag är en levande hamburgare nu!

och nu är Elin hos mig! vi har typ spelat Sly och sett på My Neighbour Totoro (jag älskar den filmen) och ska spela mer Sly och sen se på Spirited Away!

Elins dåliga skämt:
vad sa fransmannen när Therese frågade om han ville spela wii?
svar: oui!

Jag: JA E HUNGRIG!
Elin: vi kan äta LILLIS! eller... hennes hår...
Jag: ...
Elin: hår... FÖN!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar