23 februari 2013

Välkommen till Sverige Therese! lol nope.

är hemma från att ha vart hos Elin i en vecka!
vi har haft sjukt kul även om längsta vi fick sova var i söndags till 9...
men i alla fall

Fredag
åkte över med färjan till Sverige
for till IT-Gymnasiet i Åkersberga och kollade där
allt verkade underbart, eleverna verka skitsnälla (iaf första intrycket), de fick hamburgare till lunch (pluspoäng från min sida) och brukar använda minecraft på lektionerna och har en xbox till rasterna
den där skolan är typ som menad till mig! fast den var jävligt liten bara, men det var enda nackdelen!

sen for vi och käka på McDonalds och sen for vi till Elin där jag mötte Elin och Sophia som höll på med en "Välkommen till Sverige Therese!" skylt... jag är så bra på att förstöra överraskningar!


sen på kvällen satt Elin å jag vid datorn och då hände bland annat detta:
Elin sätter den där dosan (som finns på laddningssladden till laptops) på magen
Elin: ULTRALJUD!!! SER DU NÅTT PÅ SKÄRMEN?!
Jag: *tittar på dataskärmen där det är text från ett dokument som är öppet* OMGGGG TEXT!!!!!!!!! HAR DU KÄKAT EN BOK?!
Elin: duvet... jag är... en... BOKSLUKARE! :'D

Lördag
vi for på jättetråkig innebandymatch och "Elins lag" förlorade med 13-0
fast det var egentligen inte Elins lag utan hon var bara med å spelade endå för att hennes far tvingade henne!
sen for vi till Max och åt hamburgare
efter det for Elin och jag in till stan och köpte kläder och plastögon åt Elin
 PÅ MONKI!





 mina tröjor! :3

Söndag
följde jag med Elin på scouter och vi lekte HELA HAVET STORMAR! :'D
förövrigt minns jag inget mer





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar