23 februari 2013

MÅNDAG

MÅNDAG
följde jag med Elin till hennes skola och det var mycket roligare än det kanske verkar! 
alla trodde typ jag var ny men jag fick gå runt med min underbara "visitor" lapp som endå knappt syntes! :D jag skulle aldrig välja själv att gå i Elins skola men i 1 vecka var det åtminstone kul :3

å vi fick hamburgare till mat!
jag: men man ska inte äta gafflar med hamburgare!

på kvällen följde jag med på innebandyträning med Elin, Emma och Hanna!
Elin kastar sin väska i min famn
jag: aaaj varför kastar du saker på mig!? :C
Elin: ja kasta int saker på dig!
jag: du har visst kastat saker på mig!
Elin: men du har kastat saker på mig också!
jag: ja har int kastat saker på dig!
Elin: du har visst kastat saker på mig!
jag: va har ja kastat för saker på dig?!
Elin: saker! :C

sen prata jag med Emma om Elins godisstrejkeri och att ingen av oss har lyckats få henne att faila
Emma: duvet den där klubban du smuggla ner i hennes väska på lägret?
jag: aa?
Emma: jag åt upp den...
jag: DU VAR INTE TILL NÅGON VIDARE HJÄLP HÄR!

och på vägen hem gick jag med Elin och Emma och den vägen tog typ 20 minuter mer än den borde eftersom vi gick och sjöng och rappade och slogs och skämtade...
Elin: DU HAR BARA EN MAGE!
Emma: NÄE FÖR JAG ÄR EN KO!!!

jag: berättade vi för Emma om när jag tappade min mobil på foten?
Emma: näe? vad hände?
jag: jag tappade min mobil på foten...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar