31 mars 2014

ELINS TRÅKIGA SKOLA

TORSDAG:
jag följde med kvinnan till hennes skola
jag trivdes fan bättre i hennes fula skola än vad jag gör i Folkis
å då satt ja bara å titta på i alla timmar

hade askul där faktiskt
å fick träffa Maja, Sophia & Hanna efter typ aslänge (nån vecka whatever)
 ELIN!

 OCH SOPHIA

efter skolan for Elin & jag in till stan & var där ända tills 6tiden

jag slösade bort nästan alla mina pengar på första dan...

 och vi gick förbi ett Afé!
som Elin kalla det

 dethär är btw vad jag slösade pengar på
OnePiece böcker, som inte kommer ut här längre
en Tails figur, det fanns MyLittlePony & Sonic också, men Tails var så söt så jag tog han (lol jag tkr int ens om Tails..)
OCH PIERCE THE VEIL ALBUM
ja ska börja samla på album
NU HAR JAG TVÅ

 Elin har börjat lästa One Piece igen också!!! IM SO PROUD

TREASURE <3
engelska böckerna är så mkt större än de svenska
denhär kommer så inte passa in i min OnePiece hylla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar