31 mars 2014

FRYSHUSET I WANNA GO BACK

FREDAG
jag for ut & äventyrade på egen hand!
YEP THAT'S RIGHT!
ja tog t-banan till Fryshuset & tittade på skolan
det var typ föreläsningar om just skolan & lite högskolor man kunna ta efter å sånt
DET BÄSTA
JAG FICK FAN NYA VÄNNER
jag lyckades sätta mig på samma rad som ett par trevliga killar, Fredrik & Oliver, som går där på Fryshuset
å de plus 2 till (Ray? & Casper) tog med mig och en annan liten kille, Samuel, på rundtur i skolan
de var så snälla å så fort nån träffade nån de kände gav de varann en kram å allt var så mysigt å omg jag vill tillbaka dit ;_;

jag stannade kvar typ 1-2h efter att allt var slut & satt bara å umgicks med hela bunten
tyvärr bor jag på Åland & chansen att jag nånsin träffar dom igen är ju inte särskilt stor
sen dock vid halv 3 tiden måsta jag fara till Bromma å träffa Elin men YOU KNOW WHAT?!
ja fick en kram av 2 av dom :'D
att komma från äckliga lilla Åland till det där paradiset var overkligt

whatever när ja kom fram till Bromma gick jag raka vägen till McDonalds

å sen hade Elin gitarr

å btw en massa shit ja glömde:

jag gjorde mkt grimaser å konstiga ansiktsuttryck när ja först träffa Elin bcuzitsfunuknow
Elin: VAD har hänt med ditt ansikte?!

Elin & jag gick på promenad på torsdagkvällen & precis när vi gick under en lyktstolpe slocknade den
Elin: OMG JAG ÄR KRAFTIG!!!!!!!! men inte på det tjocka sättet hoppas jag D:
(whatever typ 2 lyktstolpar till slocknade precis när vi gick under dom, så I think we're cursed)

sen när Elin å jag nästan var hemma & rundade en korsning så såg vi en tjej som var på väg mot oss, hon gick och pratade i sin mobil, å PLÖTSLIGT ba svängde hon sig om å sprang ifrån oss
Elin & ja svängde oss förvirrat om & ba: wtf?
(men whatever det var en buss som kom från hållet vi kom ifrån som hon tydligen sku med, men det såg så kul ut när vi ba svängde in där åsså sprang hon iväg
JA TRODDE DE VAR EN MÖRDARE)

iaf tillbaks till gitarren

 jag: NI ÄR JU FAN SPANSKAR!!!
Markus: SPANJORER *suck*

Elin: jag vill äta en djävulsfrukt (onepiece)
Sophia: en vadå? är det en bok? båt?
Markus: om det heter djävulsfrukt, VAD kan det då vara?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar