12 mars 2014

i don't mean to be a bother but have you seen this boy? he's been running through my dreams, and it's driving me crazy it seems

 Are you a jealous person? naah. int direkt
 Have you ever been awake for 48 Hours? nä men mer än 24 iaf! sen somna ja vid matbordet! hur många gånger har ja berättat dehär? ._.
 Are you tired right now? ye.
 Do you cry a lot? ye.
 Do you cry easily? lately: ye.
 What should you be doing right now? idk sova?
 Are you a heavy sleeper? nä xD
 How long do you think you can last in a relationship? rätt länge to be honest men har ju aldrig fått chansen å ta reda på om det stämmer. #nutyckervisyndommighärasså.
 Are you mad at someone right now? det finns alltid nån att va sur på!
 Are you often mad at someone? nja mest irriterad måst ja väl säga ändå xD
 Do you believe in Love at first sight? ye.
 Have you been in Love with someone before? ye.
 Do you get butterflies around the person you like? ja får butterflies bara av att vara i närheten av andra männskor #vadåantisocial ja måst sluta me alla fucking hashtags
 Do you want to marry someone later?  later? sure
 Do you want kids? Boy, Girl or Both? How many? 2, å en av varje! (lycka till med det dude)
 Does anyone like you? XDDDDDDDDDDDDDDDDDDD knappast
 Do you like someone? (Crush) ingen aning sku gärna få en crush igen dock för de e mysigt
 Who do you feel most comfortable talking to about anything? har blivit rätt öppen förövrigt senaste året så kan säga lite vadsomhelst till vemsomhelst
 Has someone ever told you they loved you and meant it? ja tror att ja aldrig har trott på nån som sagt det så idk for sure
 Are you a forgiving person? jo
 How many true friends do you have? för tillfället 2-4
 Do you fall easily in Love? ja får crush på folk lätt iaf vet ja
 If you could move somewhere else, would you and why? YES. YES. för att ja hatar det här stället. missförstå mej ej, jag hatar inte själva ön Åland, den är fin å ja älskar hur vackert det är. jag hatar alla regler, alla affärer, alla skolor, alla männskor, å ALLT. sku ja kunna flytta nu skuja fan göra det.
 Can you live a day without TV? XD jo
 Three names you go by…? Therese.......................................... ._. skaja berätta vad mer jag hatar? mitt namn
 Are you single or in a relationship? ska jag svara på denhär frågan måste jag nog säga sten.
 Have you ever had your heart broken? expert
 What do you think about long distance relationships? tror det är lika lätt som vanliga förhållanden ungefär. beror ju helt på personerna
 Do a Selfie and post it men gud
hur man ser ut ;____;;;;;;;
underbett ftw
 Do you miss anyone right now? kan nämna en hel hög männskor ja saknar
ja känner mej förjäkligt nostalgisk whatsoever
 Is it hard for you to get over someone? YE.
 Are you good at hiding your feelings? ja var bättre förr.
 What is something you really want right now? dont wanna sound needy buuut. a boyfriend ;_; either a boy friend or a boyfriend. vikket som går bra
 How do you feel right now? tror ja sku va lyckligare hemlös under en bro 
 Age and Birthday? 16!!!! älskar den siffran den e så fin. 21augusti annars, den siffran å månaden e dock ful
 Height? 160-170cm
 Role Model? Will Wright!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! alla som vet vem det är får en plastblomma av mej!
 Things you hate? sockor. skolan. 
 Things you love? sommar. att köra min moppe. spel. musik. det finns massor.
 I’ll Love you if…? DU E SNÄL MÅT MÄJ. nämen seriöst bara nån ja inte pratar med annars gillar min bild på typ instagram så blir ja överlycklig
 Are you mainly friends with Girls or Boys? GURLS. har int pratat med en kille på kompissättet på typ 3månader elr nått 
 3 Dreams you want to fulfill? hm måst bara komma på 3 drömmar
1. träffa Pewdiepie å ge han en enorm kram för att alltid ha haft sina amnesia videos där när jag annars har velat legat å gråtit i en rännsten elr så
2. det kommer aldrig hända, men jag har alltid velat vara med Maxis å göra Sims. anledningen vrf de int kommer hända: Maxis gör inte sims längre XD det är ju EA som har tagit över de å glöm att ja hjälper dom.
 Favorite Actor/Actress? NEIL PATRICK HARRIS. Jim Carrey. & Ryan Gosling 
 Age you get mistaken for? heh kanske typ 13. 13åringar ser äldre ut än mej iaf XD
 5 Things that makes you happy? 
1. musik UTAN text.
2. bara att göra nostalgiska saker, se gamla filmer, spela gamla spel, läsa gamla böcker
3. bara att göra nått av ovanstående utan att de behöver vara gammalt XD
4. min kissekatt Lillis, min bästavän Elin, å att träffa alla mina khskompisar igen å typ göra nått tsm :3
5. snälla männskor ofc. de finns så många å ändå är de svårt å hitta o.o
 Favorite Food(s)? hamburgare <3
 Did you ever got bullied? idk om man ska kalla de mobbad, men alla tjejer i lågstadiet var bara en hög problem xD
 Is there someone who knows all of your secrets? ofc int xD
 What are your future plans? försöka klara av att bli glad utan fucking bup.

förlåt att jag är så fucking emo XD



det roliga är
att ungefär en kvart efter att ja skrev klart allt dethär
ändrades mitt humör
å skuja svara på allt nu
sku nästan allt bli annorlunda o.o
WHO AM I?!

edit: ja blev glad på 5min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar