21 mars 2014

so baby stay away from my friends

Vem hade trott att Jojjohh & ja sku få samma stil efter först typ 14 år..
WHY DIDN'T THIS HAPPEN EARLIER?!
DÅ SKU VI HA KUNNAT DELA MUSIK ME VARANN Å SHIT

whatever
spelar ingen roll när ja går å lägger mej
så vaknar ja 10
å nej ja var int till skolan idag
ja for till pappa vid 1 tiden
å spenderade dagen där med att lyssna på Pierce The Veil & kolla igenom gamla saker i mitt gamla rum

ja blir så fucking nostalgisk varje gång ja kommer ut i Eckerö å plockar fram alla foton, böcker, leksaker, spel, teckningar ALLT. bara för att titta på det.
sen när jag har sett allt blir jag frustrerad å uttråkad så idk XD

sen vid 6tiden kom Linda förbi på sin lilla moppe å skjutsa mig de typ 200meterna jag har till Jojjohhs hus
å vafan gjorde inte vi om inte spela en massa random spel å avslutade allt med Packa Åsnan!
WOOP

JA HITTA MINA MIMMI PIGG ÖRON JA FICK AV JULLEBULLE I NIAN
i remember that
då hade ja mina riktiga öron, min pandahoodie me öron + domdär å fortfarande hörde ja int ett skit va nån sa!

jag berättade om mitt nostalgi dilemma för Elin

JA HITTA EN FUCKING HATT
JA ÄLSKAR HATTAR
DE E FAN DE ROLIGASTE SOM FINNS

 Jojjohhs sexiga ögonbryn

DENNA EFFEKT HETER HORROR Å JA KÄNNER MEJ LITE CREEPY DÄR ME SKUGGA FÖR ÖGONEN Å ALLTING Å LIXOM MORRHÅR RAWWWRRRR ;3333

 kanske dehär ska börja bli allmänt
svart läppstift
bcuz its awsum
samma me min hästsvans ja alltid har så fort ja e hemma men aldrig har bland folk
närfan ska de bli officiellt?!

snapchat rapingtime på Lindas mobil

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar