6 mars 2014

TACO BELLI

JAG VILL HA MIN MOPPE
jag vill så fara ut å köra ;_;
men fanskapet står i Eckerö
å pappa sku kolla att den funkar
å de hinnar han int med idag
nejnej.
I WANT MAH BELLI BACK </3
(jo ja har döpt min moppe, jojo ja jo.)

å ja var jätte konstnärlig imorse!
Emma å ja sto i datasalen å rita Hollywood Undead
eller
ja rita.
Emma titta på.

ifall nån i min klass sku råka se dehär
var de inte ja å Emma som rita på tavlan
de var Glenn.
okej?
deal.

dessutom ladda ja ner Notes From The Underground - Hollywood Undead
eftersom albumet int finns på spotify (nu finns de dock för mej men whatever)
Å JAG ÄLSKAR DET.
HELA ALBUMET
ÄR SÅ
FUCKING
AWESOMELIGT AMAZING

å fuck you till alla haters för ja fick reda på att det finns en hel del sånna
men dehär bandet
är så underbart
sku väl int säga att dom är bra förebilder
men har man vett i huvudet går det bra ändå!

WOOP NU SKAJA GÅ Å KÄKA LAX
idk what happened to me lately.
ja e typ hyper x184790552

back to ninth grade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar