31 mars 2014

PENISGEM!!!

ONSDAG:
först var ja till yrkes/lusse & hälsade på mina vänner
sen for ja till frisören som int gjorde ett SKIT
så efter BUP for ja hem å klippte mitt hår själv.
ska ja va ärlig vet ja int om det är så stor skillnad men det är kortare iaf
MYCKET KORTARE. OAVSETT HUR ALLA ANDRA SER DET

och i tisdags tror jag det var så bestämde vi att jag sku till Elin
så jag tog Eckerö Linjen på kvällen & stack till Sverige
 mot friheten!
herregud jag älskar Sverige, så fort jag kom till hamnen kände jag mig så mycket bättre än vad jag har gjort de senaste veckorna ;_;
å det bästa är att den känslan höll i ända tills jag kom hem igår! xD
å när ja kom fram till Elin så råkade hon faila med ett gem till hennes svenskatal
det var ett flygplansgem
men när hon satte fast det blev det en penis på ena sidan

jag typ dog av min omogna humor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar