15 mars 2014

i'm so much more awesome when i'm single

 ME AND A KITTEH

 Å SEN FÄRGA JA HÅRET

 Å SEN KOM JOJJOHH & LINDA

å vi spela en massa grejjs
dels monopol
LINDA FICK FAN ALLA JÄVLA GATOR UTOM TYP 8 ELR NÅTT
RIK VAR HON FAN OCKSÅ

Jojjohh sku slå tärningarna
Jojjohh: JA VILL FÅ 2!!!!
tärningarna: 2 & 2
Jojjohh: ................ ja fick ju 2 iaf....

ja sto på fängelserutan å måsta få 10 för å komma på fri parkering
tärningarna: 6 & 4 (=10 ._.)
jag: YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Linda: du e i fängelset, du måst betala innan du kan gå nånstans ju
jag: ............... FÅR JA BETALA OCH GÅ SEN?!
Linda: nope
jag: .................. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!

nå Linda vann ju
å när Jojjohh äntligen hamnade på fri parkering
fanns de int ens 1€ där

jag hade musik på på mobilen & hade kameran öppen
jag: ... JAHAAAAAAA! man tar BILD på PLUSKNAPPEN! ja som försökte höja volymen...

JOJJOHHS BILDER:

DET VAR FAN BLIXT PÅ KAMERAN

ja sku ta en bild
ja känner mej som ett proffs
framtida fotograf har ni här!
mitt ansikte ser ut som en missformad potatis medan alla andra är söta som socker
my hair is still fabulous though.

JOJJOHHS BILDER SLUTAR:


Jojjohh: nu har vi varit som en massa andra tonåringar å tagit bilder på oss själva!! :33
jag: ......... typ 3
Jojjohh: .... vi försökte.

*KLIIINGGG!!*
jag: ??
Jojjohh: WOOOPS! JAG RÅKADE SKÅLA MED SKÅLEN
jag: TEEHEE ;D

jag: man måste äta ostbågar innan man kan gilla dom!
Jojjohh: ........ man måst äta ALLT innan man kan gilla det...

Jojjohh: VI FÅR INTE HA MOBILERNA PÅ TELEFONEN!

Jojjohh leker med Zelda (katten):
Jojjohh: har du testat snurra henne? :D
jag: snurra henne? o.O
Jojjohh: jaaa, lägga henne på golvet å sen snurra runt! dom blir jätteyra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar