21 augusti 2013

84 år kvar då.

JAG FYLLDE VISST ÅR IDAG?!
WUT

vaknade av att min mobil vibrerade av folk som skrev på facebook. fucking facebook.
jag känner att jag överanvänder ordet fuck för mycket. tur att jag inte pratar så mycket annars.

och typ 5 minuter senare så kom katten in med en råtta som hon lämnade under min säng
istället för att äta upp den själv, lämnade hon den bara, å gick iväg med några jamanden
det är nästan så att jag tror att det var menat som en present till mig
vilken underbar kisse jag har <3

sen när jag kom ner hittade jag SimCity på köksbordet
spelet. ingen stad eller nått sånt.
och så testade jag det och det var AWSUM! :D
laggade inte det minsta! jämfört med sims 3 som spränger min dator




jag blev däremot förvånad över hur dålig grafiken var, men sen kanske det kan vara min dator? fast jag skulle inte tro det
men sen är det ju EA också. visar awesome grafik och bilder och sen är allt skit.
nåja det är inte grafiken som gör att spelet är bra

förövrigt fick jag två böcker, Angelfall och Eld
massa garn och tygsaxar
skraplott
pengar
och nån key chain puzzle
och så kanske jag får en dataskärm av min far, om det inte var så att han menade att de 100€ jag fick av honom skulle sponsra den


vi åt av mina hamburgare också
(de är cupcakes. kanske det syns, kanske int, jag blev iaf sjukt stolt över hur likt hamburgare de blev)
och mina andra cupcakes med nutella frosting

och det kom i stort sett bara folk från pappas släkt.
och folk undrar varför jag gillar pappas släkt mera.
de är så mycket trevligare.

nu ska jag se på one piece episode 153 (;_; help me.) och bada bland alla mina garnnystan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar