18 augusti 2013

TÄBY

var till Täby Centrum igår med min mor!
jag såg sjukt mycket människor jag "kände" på båten. 

jag hittade iaf ganska mkt på Täby




sorry för iphonekvalité men jag älskar min mobil <3
så jag köpte ett nytt skal som ser ut som en katt
på första bilden

och så köpte jag Ratchet&Clank Triology (1,2&3 från ps2) så nu har jag 3 spel att spela! :D
och den sista lilla vaddetnuänheter, purse på engelska whatsoever, köpte jag bara för att den var så sööööt :'3

sen köpte jag ett knallrosa, jättetunt garn som jag hade tänkt försöka ha som hår till nån amigurumi, så ska vi se hur det funkar

dessutom köpte jag asmkt kläder som jag knappt kan ta nån bild av för jag har inte tillräckligt bra speglar i mitt hus, men 1 hoodie, 3 tröjor & 2 par byxor

OCH det bästa, jag kommer få SIMCITY5!!!!!!!!!!!!!! och en bok i födelsedagspresent på onsdag, tror jag det är?
jag fick välja mina presenter själv :3


dessutom funderade jag på om jag skulle göra nått åt mitt hår. jag älskar mitt hår och hårfärgen, som jag haft hela livet, men det kanske endå skulle vara kul att testa nått nytt? lolwut

efter Täby for vi till McDonalds och åt underbara BigMac, och sen till Flygfyren i Norrtälje där mor och jag gick runt och tittade på grönsaker! xD
det fanns så SJUKT MYCKET saker på Flygfyren att det inte var klokt, sånt man ALDRIG skulle hitta här hemma på vår skitiga lilla ö


bland annat OREO! (till er som inte har nån aning om vad oreo är (mor min visste inte nämligen fast det ska man väl int bli förvånad över) så är det typ världskända kakor som ANTAGLIGEN är amerikanska? och påminner om Domino)

och jag har iaf aldrig hittat Oreo på Åland, så jag har aldrig ätit det förut, så jag köpte ett paket och de var awesome! så hittar ni nånsin det, så köp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar