16 augusti 2013

nästa skola? / one piece - favorite villains

jag har bestämt mig!
för ett mellanår på Folkis!
så medan alla på Lusse sitter och pluggar hjärnan ur sig så sitter jag och ritar på Folkis!

det låter väl underbart!

och jag tänker inte bo där, för skulle jag göra det finns det ingen idé med att stanna kvar på Åland överhuvudtaget. anledningen varför jag stannar här är pga min kissekatt. jag har inte hjärta att lämna henne.
och ska jag vara helt ärlig så vill jag kunna använda min dator när jag kommer hem på helgerna också...

så till nästa år, ska jag ha nog med pengar för en lägenhet och en macbook, så att jag kan ha åtminstone EN dator om jag vill hem emellanåt! :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

One Piece - favorite villains

Kaku från CP9


jag menar, KOLLA BARA VAD COOL HAN ÄR SOM GIRAFF!


och så väljer jag Absalom från Thriller Bark


jag minns knappt varför, jag minns bara att jag tyckte han var awesome. 
fast jag älskade allt med Thriller Bark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar