14 augusti 2013

HÄR KOMMER DET ETT TILL!

någon som undrar, jag håller på kollar igenom en grejj i min blogg som e just om sånhärna test. och jag ÄLSKAR test. så här kommer en till som jag gjorde februari 2012.

samma som med förra, 2013 svaren står i BLÅTT!

Hur bor du: i ett hus. på landet :'D / HUR? wtf HUR kan man fråga SÅ? vad ska man svara på HUR. hur jag bor... jag bor... bra..
Brukar du komma i tid: eh... ganska ofta / kan inte komma på så många gånger jag kommit för sent iaf.
Hur lång är du: lång xD / 1,6-1,7 nånting
Kan du laga mat: eeehh... mjo.. ^^ / jag kan laga chokladsås och köttfärs... och så kan jag sätta pizza i ugnen och ta ut den i rätt tid. förutom det så lagar jag inte mer mat. nyttigt liv jag sku leva. tur att jag har två kockar i huset. what? föräldrar? ja, jag sa ju det. kockar.
Vad jobbar du med/pluggar du: PLUGGGGGG / inget. vet inte ens var jag ska plugga.
Vad har du på dig just nu: linne å jeans x) / LINNE OCH SHORTS! A LOT OF STUFF CHANGE IN ONE YEAR.
Har du någon fobi: uuhh... fetstora spindlar och höjder Dx fy / spindlar och magsjuka.
Hade du en bra kväll igår: ne / hmm... sims, one piece, och prata med Elin halva natten. jo jag hade en kul kväll.
Vilket är ditt senaste inköp: kinderägg (A) <3 / köp? skojar du, jag har int köpt nått på flera år känns det som! int minns jag, varför tror ni jag har så mycket pengar?
Din favoritdryck på morgonen: apelsinjuice xD / det är inte så att nått blir godare på morgonen. apelsinjuice smakar piss.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma :'3 / barnbidrag
Har du sovit i din egen säng inatt: nej ja sov under en bro. nedå ja sov hemma :3 / pft hemma.
Vad hade du sönder senast: läste "VEM" xD men öööh... ska gå å göra sönder ett glas så att ja har nått att skriva här, brb. nemen javet int xD / OMG JAG LÄSTE VEM IGEN D: men jag har inte haft sönder nån.
Vem snackade du med senast: Eh... min mormor... ._. / Mojje från Folkis, för jag fick inte tag på min mamma xD
Varm favoritdricka: oboy <3 tihi :3 / oboy still.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten? eller.. typ cola :3  / drick int cola när du är törstig. äru dum i huvvet? >:( vatten ofc.
När gjorde du senast något riktigt dumt: igår / jag gör inga dumma saker! allt jag gör makes sense!
Saknar du någon just nu: jo / NOPE OCH DET ÄR UNDERBART <3
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara sjukt dryg precis hela tiden.. / existera i närheten av mig. jag är inte direkt folkvänlig.
Någon jag stör mig på: dryga männskor som tror dom vet och kan allt x) / människor över huvud taget.
Intressen: dator 8-| nemen... javet int xD rita? / dator alla gånger och det är inget att skämmas för. jag skulle inte ha något liv utan min underbara gråa låda som står breve mig.
senaste person du kramade: Linda elr Jojjo tror ja x'D / mormor?

Senaste person du ringde: Jojjo :3 / MAMA!
Senaste person som ringde dig: min mor.. / Folkis Mojje
Vad drack du senast: saft ._. / cola! ironiskt med tanke på att jag sa högre upp att man int sku dricka cola om man var törstig, men JAG VAR INTE TÖRSTIG.
Vill du ha barn: jo säkert nån gång xD / säkert nån gång. men inte nu. just nu nöjer jag mig med Gabriel och Freja i Överby. De gånger vi eller de hälsar på.
Längtar du till din nästa födelsedag: nee.. / wait... jag fyller år om.. wtf exakt 1 vecka! xD hahaha det visste jag inte ens, så nej, jag längtar inte. ärligt talat, jag bryr mig inte ett skit. jag skulle gärna villa träffa Inger, men resten av släkten så bryr jag mig inte om. Mormor har jag redan träffat.  no offence, men jag tycker inte riktigt om min släkt.
Är du sugen på något nu: ne, e mätt som en sten... / mat är gott <3 så länge det är god mat.
Använder du hudkräm: ibland c: / nä xD
Attraheras du av män med skägg: så länge det int är aslångt skägg så kanske xD / BurtGasm har skägg <3 och han är jättefin <3
Micro-pop eller poppa själv: MICRO-POP! /POP POP POP! micro.
Brukar du baka: om ja vill ha kaksmet att äta så.. xD / nä, jag äter av kaksmeten när mamma lagar. närmre bakning än så har jag väl aldrig riktigt vart.
Röstade du i det senaste valet: HAH JO! ne.. / nope.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: sådär.. / JUST NU så JA. hur det kommer vara om 1 vecka däremot, vet jag inte. men skulle mitt liv kunna fortsätta som det gör JUST NU, så skulle jag vara lycklig länge.
Vilken låt lyssnade du senast på: Turn Me On - David Guetta, Nicki Minaj / Believe - One Piece, eftersom det är One Piece introt. 
Har någon annan sovit i din säng inatt: katten.. *forever alone* xD / min söta kissekatt <3
Vad tycker du är äckligt: ......... äckliga.......... saker.......... helt enkelt xD / allt som har med spyor att göra. jag är osäker på om jag nånsin kommer skaffa barn pga att jag inte vill ha morning sickness.
Har du pengar på mobilen: jo :3 förhoppningsvis xD / alltid.

Vilken svordom använder du mest? fittan / what the fuck. finaste svordomen nånsin. FUCK.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 7:15 / nå, skulle jag kommit ihåg att sätta på den skulle det vara 10:30...
Var köper du dina matvaror ifrån? direkt från kylskåpet / kylskåpet. rekommenderar det stället, väldigt billigt!
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ne :3 / ppft jag är med på bilden så länge det är någon jag känner som tar den. 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? NY MOBIL!!!!!!! / beror på hur mycket jag vann. Dataskärm, SimCity, SonyVegas, en gamer dator, Xbox & Halo... hmm...MASSVIS av garner
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jo / nope, men det kanske var förra.
Vad åt du till middag senast? soppa x_x / korv och mos ;_; jag hatar korv och mos.
Kan du vissla? nee D'': / pfffjjj... pffffuuuu.. ffff.... nope.
Tittade du på tecknat när du var liten? hahahaha vem gjorde INTE det? x'D tittar fortfarande på tecknat :3 / jag tittar fortfarande på tecknat. oj sa jag det innan? förlåt. jag tittar fortfarande på tecknat. enligt mig är de bästa programmen tecknade.
Äger du några popband t-shirts? ööh... ja tror inte det :s / popband hoodie. All Time Low. 
När flög du senast? typ när ja va 5... / vad ironiskt XD det här testet var INNAN vi for till Kanarieöarna typ 2 veckor senare... men senast jag flög var väl då
Pratar du några andra språk? inte flytande men annars jo xD / engelska skulle jag kunna prata flytande. enda nackdelen är att jag inte kan uttala alla ord så det slutar med att jag sluddrar, men jag kan skriva det flytande. 
Har du gråtit offentligt? när ja va liten OwO ne men int på dom senaste åren iaf (?) / nå jag går int direkt och öppnar mig mitt på gatan.
Vad har du med dig in på bion? popcorn och cola :3 / och såndärna snacks! som är ASGODA! alla som inte vet vad jag pratar om har aldrig vart på bio i Sverige, och JAG TYCKER SYND OM ER.
Vad har du för väder? mörkt. nemen javet int xD de kanske snöar elr nått sånt, ork int kolla xD / molnigt, det åskade i morse.
När sov du senast på golvet? då jag somnade på det senast. / XD
Vilken är din favorit drink? cola xD / coca cola <3
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 24/7 / typ 4 timmar. inte mer än så för sover jag mer så blir jag trött. jag är ingen person som kan sova mycket, men jag älskar att sova xD

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? HAHA ofc X'D men nej x''''D / nope men jag fick kvarsittning en gång för att jag skrattade för mycket i femman! xD
Hur gammal blir du nästa födelsedag? för gammal, tyvärr pedobear... / blir jag sexton va? jag tror så. vemfan bryr sig?
Tror du på liv på andra planeter? kanske xD / JA. ärligt talat, finns det folk som TROR att VI är dom enda levande varelserna i HELA JÄVLA UNIVERSUM? NÅGON SOM VET HUR STORT DET ÄR?! WHAT? NEJ? JAG TÄNKTE VÄL DET. Shit.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ärligt talat vill jag det trots att ja e sjukt höjdrädd :D / säkert, jag skulle bara vara LIVRÄDD och typ halft gråta men jag skulle göra det.
Tycker du om att krama folk? jaaa :'3 / jo men jag kan inte kramas. jag har aldrig lärt mig hur man gör. ingen kramade mig som barn.
Äger du en digitalkamera? ja å den ser ut som en rakapparat enligt Elins farsa... / jo men var den är vet ingen.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? hah jaa xD / yepp. just go fuck yourself. bitch.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej kött är maten i mitt liv <3 nemen ja älskar det :3 / om jag börjar tänka på det så kan jag få dåligt samvete. men så länge jag bara äter och njuter av smaken så går det bra. djuren ska vara glada över att de smakar underbart. fyfan vad hemsk jag känner mig nu.
Är du mörkrädd? nej xD ja e mindre rädd i mörker än vad ja e i ljus.. / jag trivs bäst i mörker, men på samma gång är jag mörkrädd om det finns ljus. 
(facts)
liksom är det ljust i ett rum, ser man bäst i det rummet, och är det kanske 2 dörrar från det rummet till andra rum som är mörka, så är det som stora svarta hål i dom rummen. alla vet att om man släcker en lampa i ett mörkt rum så tar det en stund att vänja sig vid mörkret, och det ovana mörkret finns i de andra rummen, så de rummen blir och SE mörkare och läskigare ut än vad de ÄR. 

men låter man ALLA lampor vara släckta hela tiden, så är allting lika mörkt, och då har man redan vant sig och kan se det man behöver. så på det sättet får man inga obehagliga överraskningar om man går från ett ljust rum till ett mörkt, för är det mörkt hela tiden, ser man det obehagliga redan innan man stiger in i det rummet.

VARFÖR FÖRSTÅR INTE FOLK DET?! alla går runt och är så mörkrädda hela tiden, men det är förfan inte mörkrädda ni är, bara ni vågar inse det.

FUCK HUMANS. Tre saker du alltid har med dig? mobil, pengar (om ja har pengar dvs) och min rakapparatsak till kamera ^^ / I ALLA FALL, let's continue. mobil, pengar.. och kläder på kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar