28 augusti 2013

one piece - favorite characters interactions

jag försöker se på Pretty Little Liars, vilket jag int sett sen vem fan vet när, men videon laddar lika långsamt som youtube videos laddade för 10 år sen
vilket jag faktiskt minns, för Pontus måsta öppna flera flikar med videos för att kunna se på videos direkt efter varann utan att måsta vänta 100 år!

så jag sysselsätter mig här.

hursomhelst
BACK TO THE SUBJECT

hmm... characters interactions. hur... det finns så många...

Robin & Zoro
för att de är så söta tillsammans :')
och för att de båda är bland mina favoriter och har ungefär lika dålig "humor"

(fun fact: ingen i One Piece har egentligen riktig humor, det är bara Oda som lyckas få fram den sarkastiska humorn bland allas dumma personligheter endå. Oda är helt enkelt awesome.)

Luffy & Ace
herregud jag älskar deras syskonkärlek
och kapitlen om deras barndom
allt med de kapitlen var helt underbart
(bortsett från det som hade hänt om det var före eller efter. tänker inte dra någon spoiler eftersom det är väl en av de största händelserna någonsin i lilla One Piece)

jag kan inte komma på så mycket andra just nu som är bland mina favoriter
so that's it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar