25 augusti 2013

one piece - favorite running joke or gag

jag sitter och sörjer över att jag måst börja se på One Piece på japanska
det känns som att jag kommer lämna hela serien
fast det egentligen bara är låtarna i openingen som jag kommer sakna mest
och Luffys röst ;_;

I ALLA FALL

jag har kommit fram till att
eftersom jag börjar 1 imorrn, så kan jag endå vara uppe halva natten som vanligt!
MITT SOMMARLOV ÄR ÄN INTE SLUT!

hursomhelst
tillbaka till ämnet

favorite running jokes
herregud det finns så mycket

* Zoro som går vilse hela tiden

* Robin som alltid kommer med kommentarer som, hur säger man det på svenska, skrämmer skiten ur andra som t.ex. när Nami undrade om Zoro hade blivit uppäten av Sky Sharks i "vattnet" (molnen eftersom de var på en himmelsö) och Robin svarade "No, the clouds would've turned red if he'd been."

* Om det är någonting som Luffy inte förstår sig på så kallar han det för Mystery ..something.. 
t.ex. en bok: "Aha! It must be a mystery book!"

* Chopper ropar på doktorn när han själv är en doktor

* Brook drar skull jokes hela tiden 


de är sånhärna dåliga skämt som gör serien älskvärd <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar