14 augusti 2013

Onödig Thingy 2013

 jag hittade ett gammalt test
jag gjorde det är för snart 1 år sen (oktober 2012) och jag tänkte att det skulle vara kul att se hur mycket som förändrats!
så jag behåller de gamla svaren och de NYA skriver jag med BLÅTT BARA FÖR ATT BLÅTT ÄR EN FIN FÄRG OCH PÅMINNER MIG OM SONIC

1. Är du kär? jopp / NOPE SINGEL FTW
2. Humör just nu: helt okej / glad!
3. Vem är nummer 9 i din kontaktlista syrran :D (fortfarande samma syrra! xD)
4. Tar du droger? nope / NEJ! :D
5. Kläder just nu: jeans å linne / SHORTS och linne denna gång! för det är SOMMAR
6. Vad sa du senast: yeah (råka skriva de ist för jeans så ja ba HAHA LOL JA SKREV YEAH åsså saja de..) / "hejdå" tror jag, för jag pratade nyss med Mojje från Folkis
7. Är du allergisk? näe :D / jag utvecklade en allergi mot folk från min barndom.
8. Fisk eller badkruka: badkruka xD men ja älskar att bada / älskar fortfarande att bada
9. Hur många kuddar sover du med: 2+en katt / detta kan tyvärr än ändras...
10. Favoritväder: ösregn eller sol / snarare både sol och regn, så att det växlar på samma dag, är man ensam hemma till på det så är allting 3474 gånger bättre
11. Spelar du nåt instrument: nä :D / dator...?
12. Vem ringde dig senast? mamma antagligen xD / Mojje från Folkis! 
13. Sparare eller slösare: slösare, de e otroligt att ja fortfarande har kvar 20lappen ja fick för ett tag sen / jag kan börja med att meddela att den är 20 lappen är borta. däremot har jag sparat asmkt på sistone och har kanske 300 på kontot. Jag vet inte vad jag ska köpa.
14. Tror på liv på andra planeter: jonå.. / int fan är vi de enda dårarna i galaxen heller
15. Hur många kan du lita på? int så många.. typ 2 / 1. jag undrar vilken den andra personen var för det minns jag inte xD
16. Tror du på liv efter döden? ja tror iaf int att man bara försvinner xD / samma teori still. 
17. Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: säkert.. / nej.
18. Gillar du korv? nä xD / nej.
19. Hur många barn vill du ha när du blir stor: typ 2 kanske / är väl fast med samma. däremot är jag förvånad eftersom för cirka ett år sen hatade jag allt som hade med barn att göra. 
20. Bio eller promenad: bio, ja e lat. / bio så länge det är i Sverige. på Åland skulle jag hellre välja promenad, för bion på Åland SUGER.
21. Är du kittlig: NEEEEEEEEEJ. kanske. / jo.
22. Snarkar du? har faktiskt ingen aning xD tror inte de / har fortfarande ingen aning xD
23. Stjärntecken? LEJON. RAWR / om inte sånt ändrar på 1 år så..
24. Rädd för insekter? spindlar ;_; / fast det börjar avta. beror helt på i vilket tillfälle
25. Äckligaste insekten: spindel ;_; / fast det är fortfarande spindel. 
26. Största sorgen du har haft? eh / ingen aning, men jag går å väntar på största sorgen jag kommer ha, som antagligen inträffar om några år...
27. Det här är jag bra på: kanske rita ede endel som säger xD ja tkr int de däremot / inte rita. lol nej jag kan inte rita. däremot är jag bra på att bli beroende av saker och jag är också bra på att vara ensam och trivas med det. ensam hemma är bland de bästa saker jag vet.
28.Höger- eller vänsterhänt: höger /oj nej jag gick nog och blev vänsterhänt över ett år! who am i kidding, jag kan int ens använda min vänsterhand till nått. USELESS.
29. Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? tankeläsning :3 elr kanske flyga... / jag vet inte. förmågan att prata med min katt för då skulle jag berätta att jag kommer tillbaka
30. Vad vill du jobba som? psykolog sku va kul xD / åh nej inte psykolog. jag har högre drömmar än att sitta med runda glasögon och lyssna på folk som har problem. jag vill jobba med spel. Maxis skulle vara kul om de fortfarande höll på med Sims. Men spel. Jag har alltid älskat spel.
31. Chips, morötter eller godis? ... ja tkr om alla 3 :c / fortfarande alla <3 fast jag har börjat tröttna på godis. 
32. Pizza eller hamburgare? javet int... sku de vart för 5 år sen sku ja utan tvekan valt hamburgare men nu vet ja int xD / EFTER 6 ÅR ÄR JAG TILLBAKA. HAMBURGARE ALL THE WAY <3 pizza är också awesome, men hamburgare har en speciell plats i mitt hjärta.
33. Skriver du dagbok? ibland :3 / nope, lämnade dagboksfasen när jag blev lycklig
34. Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) STÖKIGT FTW / OCH STÖKIGT LEVER VIDARE
35. Gungar du på stolen? ibland xD / nå har jag nånsin gjort det så minns jag inte. 1-år-tillbaka-Therese, vad du ljuger! det är ju läskigt, tänk om man ramlar!
36. Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? ahahah jooo :D YOU KNOW YOLO! jk / YOLO! LOL! hahaha nej. men jo jag skulle kanske hoppa. så länge jag inte dör.
37. Vilken hand håller du gaffeln i? höger xD tog mej typ 1min att tänka efter / även om jag tänkte efter innan så måsta jag tänka efter igen. 1 minut wasted. men höger tror jag!
38. Är du rädd för blod? näe fast vill ju helst int se en igenomborrad blodig männska elr så xD / vafan jag är en kvinna förhelvete. vi lever med blod 1 gång i månaden. BE A WOMAN.
39. Saltar du på maten? eh... grillkrydda. / grillkrydda smakar skit. men ja, salt på maten ska det va. HÖR DU DET LINDA?!
40. Gillar du att sjunga? älskar de :'3 / <333 WHAT WOULD I DO WITHOUT MUSIC
41. Anser du att du är stark? NEJ. XD / nope! men jag kan lyfta min katt och det anser jag att man måste ha muskler till! FÖRLÅT LILLIS. JAG SKA SPRINGA OCH GE HENNE EN KRAM. jag skäms redan för att ha sagt något sånt!
42. Brukar du sola? jo :3 /när det är sommar och sol så.
43. Vad gör du om du får hicka? svär som satan och blir jättearg och sitter och håller andan å försöker att få fittfan att försvinna men om de int funkar går ja runt å klagar till alla. typ / fortfarande samma. jag hatar hicka.
44. Använder du knark? nä / why should I waste money on that?
45. Kaffe, te eller inget? inget xD / kaffe-smakar skit, te-smakar inget, inget-smakar tom mer än te
46. Har du en besatthet? eh... tror inte de / typ... min dator. THERES JUST TOO MUCH STUFF TO DO
47. Vilken färg har dina skor? röda / svarta
48. Fotboll eller basket? ... sova / XD BRA SAGT DÄR GAMLE VÄN. BRA SAGT.
49. Vem kramade du senast? Julle kanske / min katt om hon räknas. annars var det väl mormor för typ 3 dar sen. 
50. Din favoritlåt? Last Goodbye och Calling me Dead by April / nå jag har ingen just nu. förut var det ochså Here Without You - 3 Doors Down, men det var innan jag blev lycklig.
51. Bär du på en stor hemlighet just nu? jao / ASK ME ANYTHING!
52. När vaknade du i morse? halv åtta :3 / halv 12. jag SKULLE ju ha satt alarmet på halv 11 för att börja vänja mig för skolan, om det inte var för att jag GLÖMDE GÖRA DET IGÅR. WTF.
53. Gillar du hästar? har inget emot dom iaf xD / IHA! samma åsikt. dom är ganska fula men endå ståtliga på sitt sätt
54. Vem hade du velat träffa just nu? **** / INGEN! eller jo, PewDiePie, BurtGasm elr Kuledud3 skulle vara kul. Eller Will Wright eller Eiichiro Oda. men av alla personer jag KAN träffa HÄR, INGEN!
55. Vilket är det bästa året hittills? när ja gick i femman / femman var ett kul år jo.
56. Är det nåt du absolut inte äter: eh... purjolökssoppa / samma.
57. Vad åt du senast? typ nån jävla kålgryta.. de va int heller gott / ett digestivkex. fun story. jag gick ner och kramade Lillis (från fråga 41), så gick jag till köket och hittade ett paket med digestivkex, å bilden på paketet (jordgubbar med kräm på kexen) såg så god ut så jag bara måsta ta ett kex. även om jag varken har kräm eller jordgubbar. NOW THAT'S ADVERTISING. (can you call it that?)
58. Har du en blogg? nä. / aldrig hört talas om
59. Tror du på Gud? int direkt xD / det måst finnas nånting som styr allt som händer, men jag tror INTE att det är dendär killen "Gud" som det står om i dendär "Bibeln". 
60. Göteborgn eller Stockholm? STOOOCKHOOLM I MITT HJÄÄÄRTA fast ja tkr om Göteborg (liseberg <3) också.. / eh. spelar ingen roll. nu är jag mer för USA!
61. Vars vill du bo? typ INTE i Eckerö iaf xD Mariehamn kanske, annars Stockholm  / USA. United States of America. Och jag skojar inte, jag skulle kunna bo där. Det skulle vara amazing.
62. Vad ska du göra idag? dagen e just slut :C antagligen sitta å äta b&j å gå igenom allt som finns på yt /se på ca 100 episoder till av One Piece och käka upp mitt andra digestivkex.
63. Vad drack du senast? mjölk / cola
64. Vem skrev du senast med? tobbe / ;__; jag saknar tobbe ;_;;; men skrev senast var Elin...
65. Vem smsade dig senast? elin / Elin. fortfarande. skriva gör man när man smsar.
66. Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? en gullig bild på mej å Julle som ja tydligen int hade i min dator / en bild av en gubbe från ett spel som jag skickade åt Elin igår XD
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar