24 augusti 2013

HoneyBuney / svarta gasmasksfår (one piece)

Ehm dendär jävla Chocolate Woods
jo...
jag blev pank
och alla blev arga och jag bytte till en ny stad. HONEYBUNEY
man utalar buney som bunny! varför? hmm då säger jag varför inte? wut


och nu när jag börjat fått in hur man gör så byggde min stad upp sig någo jävligt fort och jag fick tom en SKITSTOR polisstation sånu ska jag väl bli av med alla tjuvar och mördare som går runt på gatorna

(btw de firar med fyrverkerier åt vänster, no idea why men jag antar att de älskar mig <3)

man kan tom se Chocolate Woods från HoneyBuney! 


fick också dehär meddelandet från en av mina simmar
sorry. jag ska fixa en flygplats åt er. när jag har råd.

--------------------------------------------------------------------------

one piece - favorite flag

nå ingen är direkt FAVORIT

jag gillar Brooks
det ser ut som ett svart får med gasmask och hatt och en käpp rakt igenom

så den om jag ska välja nån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar