19 augusti 2013

fuck google. / ghost baby / one piece - favorite female

uuh det är så sjukt jobbigt att ha två olika konton till google.
eftersom jag har annat konto till youtube än blogger å min gmail å sån shit.
så loggar jag in här så helt plötsligt är jag inloggad på min gamla youtube ._.
det brukar normalt funka att vara inne på båda samtidigt men inte nu. fuck google.

iaf har jag hållit på att baka cupcakes!

eftersom jag fyller år, om typ.. 2 dagar?

sen måst jag dela med mig av en kul grejj som hände i sims! 


JAG FICK MIN FÖRSTA SPÖKBEBIS NÅGONSIN!

it's so amazing to have a little purple/blue baby crawling around in my house!

utan mods eller fusk dessutom! annars brukar jag alltid fuska mig till sånhärnt! xD

---------------------------------------------------------------------------------------------

one piece - favorite female

well det finns ju inte överdrivet mycket tjejer i One Piece
så det här vart ganska enkelt

Nico Robin


anledningen är för att hon typ är den enda bland stråhattarna som respekterar Luffy.
plus att hon har ganska kul åsikter om saker xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar