28 augusti 2013

nerd style vandalism

Känslan av nagellackborttagningsmedel rinnandes nerför ens hand är hemsk.
Det är inte som vanlig vätska
man kan inte se det
och det känns snarare som att det sprider sig fram under huden.
jag undrar hur bra det egentligen är
dessutom stinker det ;_;

--------------------------------

hursomhelst
har vart på Folkis två dar nu och lärt känna min klass lite med asmkt lekar och sånt
hade två ämnen idag också, bland annat photoshop
som egentligen var skittråkigt eftersom jag redan kunna allt som hon pratade om..
Emellanåt när jag blev trött på att vänta så fortsatte jag bara vidare utan att hon hade förklarat vad vi skulle göra.
Antagligen blir det väl roligare om vi kommer till saker jag inte kan redan

Imorrn är jag "ledig"
har bara en lektion från 9-10
och jag måste säga att det känns helt onödigt att stiga upp 7 och åka 2h till skolan
för att ha 1h lektion
sedan vänta 4h tills första bussen går till stan
å då 2h med buss hem igen.
just wtf.
och moppen kan jag inte ta för batteriet är slut. Int visste jag att den sku på service efter 500km och vad har jag kört, 800-900? Minns inte ens när jag körde senast

så mamma var helt med på idéen om att jag skulle skippa skolan imorrn så skulle hon prata med Mojje om jag kunna skippa dendär enda lektionen varje vecka eller nått sånt
jag kan int börja slösa bort 8h varje torsdag för att spendera 1h på lektion ._.

---------------------

jag hittade världens roligaste gif på tumblr


DET ÄR SÅ FÖRBANNAT KUL XD SUCH REBELS

nu ska jag ta en dusch och njuta av ledigheten imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar