25 augusti 2013

that big question

jag fick reda på att det bara finns 230 engelskt dubbade episoder i One Piece!
mitt liv är nu officiellt förstört. hur ska jag kunna titta på JAPANSKA?!
speciellt med tanke på att jag älskar rösterna de har nu ;_;

dessutom har mitt sims börjat lagga, elr min familj, för min dotter vägrade att växa upp så jag... eh...
jag dödade henne.... ._.

och resten av hela dan har jag suttit och letat böcker och nu sitter jag och väljer mellan
få se...
7 stycken
tillsammans blir alla runt 50€ å jag vet inte om det är för mycket..
MEN JAG VILL HA DOM

även om jag har 7-8 böcker hemma som jag inte läst, men de verkar inte lika bra!
här är alla böcker jag funderar på att köpa
klicka på bilderna för att komma till länk å läsa mer! yeah I'm that good.

edit: ni får högerklicka å öppna i ny länk, jag orkar och minns inte hur man gjorde så att det automatiskt öppnas nytt!


IT'S SO HARD TO CHOOSE!
maybe I can buy all.
fast då kanske det blir frakt ;_;

anyway, Dan&Susanna & deras ungar är här nu å ja sitter å lyssnar på Gabriel som gråter för att han slog huvudet i något
fick en godispåse & 40€!
TACK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar