8 maj 2014

2 years later...

men hallå där.
det var ett tag sedan.
elr nått
har vart hos mor & har int haft datorn med
så de enda jag har gjort är träffat folk + sett på serier

har spelat 3 första teatrarna på Folkis också OCH ALLA BARN
ALLA BARN ÄR SÅ UNDERBARA
JAG VET INTE HUR MÅNGA KRAMAR JAG FICK
OCH DÅ ÄRE HELA NÄSTA VECKA TILL!!!
med bara ungar
mwaah <3

vadå dubbelmoral om vad jag tycker om barn?
hm idk
ibland älskar ja dom
ibland hatar ja dom

whatever
ja krascha min mobil också
igår
ja sku ut me moppen & äta glass me Linda
så tappa ja den såden studsa på moppen å sen ner på asfalten
å ja ba ._. uhh vrf nu
åsså gick ja å plocka upp den å ba O.O WHAT
den har ju int ens fått en ordentlig repa innan
PÅ SISÅDÄR 2 ÅR
Å SEN BA BAAAAM RAKT PÅ ASFALTEN ?! OCH SÅ GÅR DEN SÖNDER
den funkar dock fortfarande.

FOLK SÄGER ATT MAN INTE SKA KÖPA EN IPHONE
lol

whatever ja & Linda köpte glass & sen for vi å köpte cola & chips å sen for vi till parkeringshuset under stan å satt där å åt chips

å nu eja hos min fader igen.
WEYY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar