29 maj 2014

SO MUCH KUBB.

har egentligen ingen lust att skriva nått här
så jag drar allt snabbt
måndag+tisdag? - såg på Supernatural hela jävla dagarna. jag kan inte ens säga varför jag egentligen gillar den serien, men av någon anledning är jag ganska fast.

onsdag - for till Jonna på dagen & på kvällen for jag till Jojjohh & hon, jag, Linda, Jojjo & Jennifer var ute å spelade kubb i över 3h iaf, säkert mer än det
vi hade så sjukt kul och Jennifer & jag (Jojjohh också lite) stod å dansade till musiken å min humor var på -1000000 och jag förstår int ens hur folk skrattar åt det jag säger, dock skrattar jag själv mest men whatever

& ikväll for jag till Jojjohh igen för mer kubb
och vi såg på Vampire Academy!
jag var så fast i dom böckerna när jag gick i sjuan & det var så awesome att faktiskt se första filmen
nu när jag såg filmen kom jag dessutom fram till hur sjukt lite ur böckerna jag faktiskt kommer ihåg, trots att jag så älskade den serien i sjuan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar