14 maj 2014

USELESS & CRAPPYBUG

Nu ska jag berätta en liten historia om mina pokemons.
Det var såhär att i första Pokemon spelen finns det ju i alla fall 2 värdelösa pokemons
och jag blandade ihop Caterpie & Metapod.

Så jag var ute med min Pikachu Penis en vacker och solig dag och sprang omkring i högt gräs med ca 5 pokeballs i fickan.
Då PLÖTSLIGT!!!!
A CATERPIE APPEARED!
Och jag var typ LOL DET ÄR EN SÅNDÄRN VÄRDELÖS!
Så jag fångade den
och döpte denne herre till Useless. (jag trodde som sagt det var en Metapod som bara kan Harden)
Sedan märkte jag att Useless inte var så useless after all eftersom Useless kunde Tackle.
Så jag var typ Jahapp det var ingen såndärn dålig :C

#thosepaintskills

SEDAN!!!
A METAPOD APPEARED!!!
Och jag var typ AHAAA DET ÄR DEN SOM ÄR VÄRDELÖS!!!
Så jag fångade den
och eftersom namnet Useless var upptaget så döpte jag denne herre till CrappyBug.
Och sen var jag typ helt WOHO LETS TRAIN THEM


Jag tränade upp lilla Crappybug till level 10 och sedan fortsatte jag med Useless.
Och sedan när Useless levlade upp
SÅ PLÖTSLIGT!!!
USELESS IS GOING TO EVOLVE?!?!?!?!??!!!!
WEEEEEEEEEEEEEEY
...

USELESS BLEV TILL EN METAPOD?!?!?!?!
JAG HADE INGEN ANING OM ATT DETTA SKULLE HÄNDA
JAG HADE JU FÖRFAN REDAN EN VÄRDELÖS POKEMON
VARFÖR SKULLE JAG MÅSTA FÅ EN TILL
EFTER ALL DENNA TRÄNING BLEV USELESS BARA ÄNNU MER USELESS

jag är så sjukt dålig på Pokemon så det är fan inte sant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar