17 maj 2014

I will soon forget the color of your eyes... and you'll forget mine.

ähum
nu har vi bara en kaninteater kvar
jag trodde det var omöjligt att få ett bra slut på Folkis efter hur det här året har sett ut
men jag känner mig faktiskt riktigt jävla glad
nästan lycklig
varje gång jag är där
det är synd att det bara är 1 vecka kvar, vilken jag bara kommer vara där 3 dagar

och igår kväll for jag till Linda
eller jag for dit redan på dan för vi skulle laga tacos till middag, hon, Jojjohh & jag
då Linda bland annat tog min mobil å spenderade typ 100 år med å ta selfies
HUNDVALPAR

sen kom Julle & Jojjo också & vi hade Lejonkungen maraton & såg alla 3 filmer :')
har aldrig sett trean förut
men den var awesome XD
föredrar lejonen ändå
because lejon

och ikväll var jag till Linda ikväll bara för att komma hem 1h senare med en pappersstrimlare & lite annat man behöver för quilling
så jag spenderade kvällen med å göra en drake!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar