9 maj 2014

have you ever really danced on the edge? is something still scaring you?

öhm
det känns som att halva denna dagen har vart en dröm elr så
jag minns den men den känns så jävla avlägsen, som att det hände för flera månader sen :s

whatsoever så hade vi teater
jag träffade min gamla 1-2 lärare Barbro :'3 och det bästa var väl att hon kände igen mig!

sen for jag till stan & hälsade på Jojjohh & Julle på Lusse
och vid 1 for jag vidare till BUP
och efter det till Linda

vi sku grilla
men de spöregna
så vi grillade inomhus
på en stekpanna
som Julle kallade det
och jag skar grönsaker & sånt
och sen överlämnade jag det till Jojjohh

jag: JOJJOHH SKÄR MOROT!!!
Jojjohh: men jag ska tvätta händerna!!
jag: men det finns ju ett badrum här o.o
*Jojjohh hade gått tvärs genom huset till det andra badrummet*
Jojjohh: MEN NU ÄR JAG HÄR BORTA!!! >:CC

 sen lyckades Julle & Jojjohh fixa en till hund av Prince's hundhår.
HELVETE VAD DEN VOVVEN HÅRAR.


& sen åt vi mat

*BAAAM*
Jojjohh hoppar till
Jojjohh: jag har fått typ 5 hjärtattacker sen jag kom hit...
Jojjohh vänder sig om och är inte beredd på att Julle ska stå i dörröppningen
Jojjohh hoppar till igen
jag: och där var din sjätte! :D

Linda: MAMMA VAD ÄR KLOCKAN GJORD AV?!
Lindas mor: en såndärn knöl på en björk!
vi: wHaT!? XD

Julle pratar om hur dålig hon är i hissa
Julle till Jojjohh: SO if you've got any problems yo!!!!
.....
......
........
Julle: så fåru gå till Albert för jag kan inga. C:

Julle förklarar nått för Jojjohh
jag lutar mig fram & viskar: förstår du nu?
Jojjohh: *HICK!*

 sen spelade vi spel
å hade awesome
å åt asmkt
å nu är ja fan gravid med mat

 efter det hade jag askul med snapchat.

Linda sku hämta glass å måst gå förbi Jojjohh elr mig
Jojjohh: DEN VÄGEN!!! *pekar mot mitt hål*
jag: NEEEJ DEN VÄGEN!!! DDDD: *pekar mot samma håll som Jojjohh/mitt håll*
....
jag: .... wait... NEJ D:<


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar