4 maj 2014

and this is just thursday.

nå hej
lol ja sa hej
whatever
hej.

de var valborg i onsdags
och det berättade jag om minns jag nu
så här är en bild på Victor som jag aldrig la upp! xD


och på torsdagen
stack Linda & jag till Sverige
å vi hittade Julle på båten för hon sku på match
Å DEHÄR VAR JÄTTEFINT

för vi hittade Julle när det inte var så lång tid kvar av båtresan
så vi pratade & sen bestämde vi oss för å gå upp till baren å spela kort
men först gick Linda på toa så Julle & jag satt å vänta
å sen när Linda kom började nån (Julle?) blanda och dela ut kort
å Linda å jag klagade på hur långsam hon var & vi skojjade om att vi tom sku hinna fram förrän hon delat ut klart
åsså vade nån av oss som sa typ: lol de kmr va så att PRECIS när nån lägger första kortet så säger dom att de är 10 minuter kvar tills vi är iland
å alla ba lolololol ofc
åsså började vi sortera korten
å Julle hade int klöver 8 som man börjar med
jag hade den int
Linda hade den int
jag: lol nej vänta jag har den!
åsså plockade jag upp den
och
lade
den
bordet.
och PRECIS
DÅ.
PLINGADE DET TILL.
OCH DOM SA "10 MINUTER TILLS BÅTEN ÄR I LAND!"
Å ALLA VI 3 BA .............................. WHAAAAAAAAT?!?!?!?!!!!!

DET VAR SÅ FUCKING AMAZING.

 iaf hade en väldigt kul bussresa med Linda & vi satt å prata om typ asmkt jag inte minns just nu
elr jo vi pratade om mitt hår
jag: e mitt hår BLÅTT eller är det lila? de är som dendär tröjan jag har
Linda: vilken tröja?
jag: dendär som jag tycker är blå men alla andra säger att är lila! eller var det den vägen? ehm... jo..
Linda: va? vikken tröja?
jag: DEN SOM VAR BLÅ! D:
Linda: XD AHA DEN!...

sen när vi var framme i Cityterminalen så slösade jag bort ca 400kr
hm jag köpte tights & mat & örhängen & armband & mobilskal & busskort

sen for Linda iväg med tåget till Karlskoga & jag gick å mötte Elin vid tunnelbanan

^^^ (MITT FINGER SOM ALLTID SKA VARA MED PÅ BILD)
^^^                                                     (DÄR OCKSÅ!!!)
det var nån jäkla parad vid Hötorget
HAR INGEN ANING VAD DET VAR
det var oväsen
å männskor
å ganska kul att titta på

 JAG ÄLSKAR MITT HÅR ;_;

 och sen lagade Elin & jag pizza
& då berättade jag för Elin om det nya awesome iphone spelet jag blivit beroende av
jag: JA HITTA ETT KUL SPEL!!!!
Elin: oooh!
jag: det heter CarrotFantasy & man ska rädda en morot ifrån en massa små onda saker, jag tror det var bajskluttar! nej vänta, dom var ens kompisar...
Elin: ........... det går bara bakåt i din utveckling.

 & efter pizzan for vi till Sandudden & gungade & pratade i flera timmar
å sen såg vi på Skins & Bob's Burgers & både Elin & jag somnade i soffan å vaknade yrvakna en stund senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar