8 maj 2014

SLUTET AV SVERIGEHELGEN

PÅ LÖRDAGEN
förra helgen
alltså
ja fortsätter där.

så skuja ti stan å möta upp Julle & Jojjohh

 OCH DET BILDADES EN PLAYBOYBUNNY PÅ MIN MACKA NÄR JA ÅT!
ja bara titta ner åsså var den där!

sen for vi in ti stan å ja hittade Julle & Jojjohh utanför nått espressogrejjs
Å VI GICK VIDARE MOT BLUEFOX
stackarns Julia var vettskrämd på Bluefox av alla kläder å musik medan Jojjohh & jag sprang runt å var fascinerade av typ allt

 Julleterapi
vi hittade en affär fullpackad med skor
Julle hittade dock en hatt

sen gick vi vidare till en massa normala affärer

 OCH JAG HITTADE PROVRUM PÅ MONKI
JA BLEV SÅ JÄVLA AMAZED
IM INFINITY ITSELF

idk egentligen vad jag köpte men ja blev av med ALLA mina pengar.
ja köpte
tröja på Bluefox
2 par strumpbyxor
armband
BAND MERCH <3 PIERCE THE VEIL TSHIRT OMGG
2 tröjor på Monki
ALBUM <3
eehhmmm
Å LITE ANNAT.


SEN FOR JA HEM å mötte Elin som hade spenderat en tid av dagen med att åka tunnelbana
när jag säger en tid...
HON ÅKTE FAN 91 TUNNELBANE STATIONER
herregud hon hade ju fått vara me en kompis elr stanna hemma elr whatever som 
MEN NOPE
TUNNELBANOR VAR DET HÄR


Elin & jag satt & gjorde pärlplattor sen
åsså senare bytte vi till att spela Svampbob
Elin: ja vill göra nått annat men ja vet int vad...
*Elin råkar välta vattenflaskan på sin pärlplatta så att alla pärlorna sprätter omkring*
Elin: ......................... nu vet jag vad jag ska göra....

SÖNDAG:
Elin sku på konfirmationsgrejjs så ja blev hemma
jag såg på Skins & RJ Burger hela morgonen å sen sov jag 1h
sen åkte ja äntligen iväg till CT & mötte Linda som köpte mat åt mig


whatever så Linda å ja hade en askul båtresa & det var nog pga allt godis & cola & chips vi ätit i bussen å sånt för vi skrattade åt ALLT.
ja minns int ens vad vi skrattade åt
men allting var så jävla kul XD

Linda: vi har så små ögon..
jag: javet vissa männskor har små ögon! 
Linda: eller dom e inte små... utan typ.. ihopkrympta!

 BISTRON VAR ÖPPET! 
JA HAR SAKNAT DET STÄLLET <3
nu kunna ja sitta på min favoritplats i hela båten å bara känna mej som en kung

 

 
 men fy vad söt du är männska XD
lämna aldrig mobilen med Linda.

BTW JAG FICK REDA PÅ
att en colaburk i tax freen är 10kr billigare än en colaburk i cafeet!


det var allt från denna resa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar