23 maj 2014

JAG ÄR FÖRKYLD IGEN ;_;

SOMMARLOV?!
inte för att det blir så stor skillnad för mig
men
SOMMARLOV!!!
jag kommer dock sakna Folkisklassen någo rysligt
förhoppningsvis ska vi träffas något i sommar

jag har vart hos mamma hela veckan så jag har inte orkat blogga
det började med att jag for ut och körde på söndan
och jag körde runt i stan
å helt plötsligt hamnade jag på Järsö
och så körde jag lite till
och så kom en skylt "Välkommen till Lemland"
fint var det där iaf

sen i måndags for jag runt över hela stan & gjorde ärenden & sen spenderade jag kvällen med att se på Supernatural för första gången sen vintras
DET HÄNDE EN GREJJ

jag satt där i mitt rum nerbäddad i min säng med en fucking förkylning och såg på Supernatural
och det var ett avsnitt om folks döda släktingar etc som höll på att ringa till dem å få dem att ta livet av sig
och PRECIS i mitten nånstans i avsnittet
SÅ RINGDE HEMTELEFONEN
och mamma var i duschen
och jag satt i sängen å ba "shitshitshithsitshithsithsithshit" å tänkte igenom alla personer jag känt som dött (inte särskilt många dock)
så jag ropade först på mamma att hon sku svara men hon hörde inte
så sen måsta ja ju svara
dock
var
det
bara
min
syster
och hon lever
och hon ville bara prata
SLUTET GOTT ALLTING GOTT
MEN DET VAR SÅ CREEPY.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar