15 maj 2014

wat r u doin fukn teater y now

jag började trivas mer på Folkis efter att jag slutade där
wat
why

var dit ikväll också
och hade föreställning för de som ville komma
= asmkt vuxna
--->
första teatern som vi faktiskt misslyckades väldigt mycket i
dock var det verkligen askul ändå
innan vi började hade alla skrattanfall & Selli bröt nästan ihop på golvet av skratt & sen hade vi lyckosparkar & gruppkramer & sa DEHÄR KOMMER GÅ BRA
sen när vi var på scenen och det hade gått en stund
började Dona skratta
OUT OF NOWHERE
så brast hon ut i skratt
å vi resten ba WTF GÖR DU ;_;;;
sen failade Bodil med ljudet så först hördes ingenting & sedan blev det ashög volym (Y)

sen när dom andra va på scen så hörde vi hur de började skratta igen & vi resten dog på baksidan pga pinsamhet
det var nog fan värre att vara bakom & höra allt än att faktiskt vara på scen ._.

dock gick sista delen rätt bra ändå

men jag kommer nog minnas denhär kvällen för resten av mitt liv
och faktiskt på ett bra sätt för jag hade så sjukt kul 

---

förövrigt så spenderade jag hela dagen med att ligga ute på gräsmattan & läsa & bara njuta av solen

och plötsligt fick jag en random vänförfrågan på fb av någon som hade Elin som gemensam vän

och sen for jag till Linda & käkade hamburgare & myste med hundvalpar :')

 DOM ÄR SMÅ SVARTA KORVGRISAR
DOM ÄR SÅ UNDERBART SÖTA SÅ JAG DÖR
 DET HÄR ÄR VALPZILLA!

jag döpte förövrigt en av valparna till Korven
vilken det var är dock nästintill omöjligt att säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar