13 maj 2014

GONNA CATCH EM ALL (tredje försöket.)

öhm
vad har jag gjort på sista tiden
jag laddade ner Pokemon till mobilen!
ja minns inte hur jag fick lust med det igen
jag TROR det var pga youtube (as usual) men well 
jag övervägde att vara extra hipster & faktiskt köpa en gameboy + pokemon spel bara för att slippa slösa ström i mobilen
men
NAAAH
jag har inte råd.

nu när jag har ca 20cent på kontot
kommer jag på en halv miljon saker jag vill ha
OCH DET ÄR FAN INT BILLIGA SAKER :C
wii u
iphone 5 (FÖR HALVA MIN SKÄRM ÄR I SMÅBITAR)
*glömmer bort allt annat jag gått å tänkt på de senaste dagarna*
eehm ja vill börja läsa harrypotter, så dom böckerna (mamma säger att vi har dom men hon vet inte var ._.)
PUSSEL för ja har fått en ny hobby
ASMKT SPEL JAG VILL TILL GAME ;_; dom har alltid reapriser & begagnade saker å underbart å underbart å Åland suger.
å typ alla konsoler som finns överlag
gameboy + massa spel
å såndärna retro nintendon från stenåldern
ja vill ha sånt.

och jag har
20cent.
:CCCCCCCCC

tillbaka till mitt prat om Pokemon, jag valde Yellow & blev så jävla förvånad + asgrymt glad när jag fick reda på att PIKACHU!??!?!?! är ens startpokemon
ja typ låg å rullade runt å skrek i min säng för ja har aldrig haft en Pikachu förut ;w;
SÅ JAG DÖPTE HAN TILL PENIS FÖR DET ÄR SÅ MOGEN JAG ÄR VID 16 ÅRS ÅLDER
och nu ska vi ut på äventyr

titta på min lilla bitch katt.
hennes ansikte säger BRING ME THE CHEESECAKE PEASANTS!

och eftersom mitt hår hade blivit bland annat grått/lila/blått/grönt/blondt efter ca 2 veckor så färgade jag om det igår
dock räckte det inte ut i topparna så jag har nu grålilagröna toppar C:
SÅ SNYGGT.
WOOPWOOP

1 kommentar:

  1. I guess so? XD kommer dock bara ihåg introt tror jag ;-; så länge sen jag spela .-.

    SvaraRadera