23 januari 2014

because pappa.

det är rätt underhållande att bo med min far
först skulle han laga pannkaka
& såklart misslyckas han helt med det eftersom gubben int kan laga mat
dessutom stod det att man sku ha 1 kopp socker i receptet
å då fråga vi båda två wtf en KOPP socker är?!

what?

slutade med att han hällde i för mkt socker å fick göra om en massa

sen nu när ja satt här kom han inspringandes med dammsugarn i högsta hugg
(första gången han dammsuger sen nyår? i guess)
pappa: DAMMSUGNING! *tänder min taklampa*
jag: men fyy. ljust D: å onödigt D:
pappa: *funderar en sekund* kanske vi skulle skippa det
jag: det låter bra
pappa: *tar dammsugaren å går ut igen* TAR DET NÄSTA VECKA!

ska bli kul å se hur tjockt lager med damm jag har i mitt rum tills han bestämmer sig för å dammsuga här

ppppfftt glöm att jag gör sånt
ja är barnet än
int behöver jag hjälpa till hemma
ha ha ha ha
nej.

2 kommentarer:

  1. aaaah vi älskar dig med /idioterna :')

    I don't always read our blog, but when I do.. I feel so loved XD

    SvaraRadera
  2. kommenterade på fel inlägg med, I was confoozed. okei. ;-;

    SvaraRadera