24 januari 2014

i can't fear death no longer, i've died a thousand times

höll på att glömma att stiga upp imorse
var så satans trött
å i skolan
satt Emma & jag å såg på American Horror Story i datasalen

sen hade jag möte med Mojje
å hon fixade koder till Swe
å dessutom pratade vi lite annars
å hon frågade om Emma är den enda jag är med på Folkis
jag har inte ens tänkt på det på det sättet tidigare
att Emma är ju förfan den ända vän jag har D:
Emma & sen Elin, men Elin bor ju 10000 mil härifrån

fucking Mojje fick mej å inse hur ensam jag egentligen är XD
sen pratar jag ju med mina gamla khsvänner när ja träffar dem men det är ju int ofta det händer D:

hursomhelst
efter det roliga mötet med Mojje så var det lunch
åsså projekt
å jag satt å kladdade sönder mitt häfte med lyrics å lyssnade på musik i min BLÅ hoodie
ingen märker nått tack vare luvan <3
ingen aning vad de pratade om på lektionen dock

 vi fick en bok
alla satt å fyllde i siffror överallt
men jag kom 1h efter alla andra så jag fattade ju inte ett skit
så jag dekorerade lite ist!

 <3

 min stickyhand sak visa fuckyou åt mig när ja slog upp den på väggen :c

å detta gjorde jag idag xD
nu har jag lite lyrics jag slipper skriva i bloggen
istället står allt över mitt häfte ._.












några av de sista dagarna med mitt naturliga hår </3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar