14 januari 2014

i don't wanna live this destiny

ujj för skola.
speciellt när ja var uppe till 2 & spelade sims

skolan var rätt kul dock
började med drama
& vi fortsatte med sagan om Pricken :3
sen hade vi raaast
& Emma & jag bildade en mattklubb på den röda runda håriga mattan i skolan och satt där & skrattade åt allt

sen hade vi målning & vi skulle ju egentligen måla
vilket jag undvek
som vanligt
och jag ritade en ko istället.

bilden e sned pga att Monique blir så jobbig om vi har mobiler! :D
måst säga själv att jag är fittigt stolt över mig själv.

sen hade vi projekt & de å blev awesome för Emma & jag tapetserade våra lägenheter
å kunna fan int sluta skratta
ja vet inte ens vad vi skrattar åt
men kul har vi nog iaf! xD
samma med bussen

& sen for mor & jag till Eckerö ikväll
vilket bara var konstigt
så konstigt så konstigt så konstigt
jag kände mej så stor i mitt rum o-o
som att jag int vart där sen jag var jätteliten
herregud just nope.

fick min hoodie btw

de e typ en wannabe pikachu
som e awesome
å jättevarm Q_Q

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar