30 januari 2014

i am still painting flowers for you

öhm
har vart hemma senaste 3 dagarna
elr ja for faktiskt ti skolan idag
fast ångra mej så fort ja kom dit
så mamma hämtade mig vid 12 å ja skippade hela förmiddan endå så
Emma va inga i skolan heller
så ja hade int så mkt å göra
dock kom både Tessan & Selli å satt å prata me mej en stund åsså kom Bodil å sa att ja såg ut som en sjöjungfru å hon börja peta på mitt hår

har iaf haft underbart här hemma
har äntligen vant mig vid å va ensam igen å är tillbaka på hur jag mådde ungefär hela 2012-2013
några gånger värre dock
menmen

ja trivs så bra att va ensam nu så de int är sant ;_;
vill aldrig tillbaka till Folkis mer, vill bara spendera varje dag helt själv
å träffa folk emellanåt ofc
ja saknar Elin å sku gärna träffa henne igen
 that reminds me
ja pratade me henne igår

Elin: ja ska titta på tutorials om hur man binder böcker!
jag: .......... *tystnad*
Elin: JAG TÄNKTE KIDNAPPA EN!

dat humor.
vår humor är guldvärd.

fy jag känner mej så nostalgisk
vill ut på äventyr å ta random bilder å hitta konstiga saker, sånt Elin & jag alltid gjorde förut
blev dock int mkt sånt i 2013, jag vet dock vrf men inget jag drar upp här

NOSTALGIA WHY


påtal om Elin så är dehär hur duktiga vi var igår
minecraft är så fucking komplicerat emellanåt ._.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar