27 januari 2014

what the fuck am i doing in this world

fy
för
skola.
vi såg på en underbar film
verkligen underbar
å ja satt å chatta me Emma helatiden
å sen missade ja faktiskt bilen till stan
denna gång sket ja int i den, utan ja missade den ._.
när jag en gång försöker så!
FUCK THAT THEN

så ja gick ut på äventyr påväg till bussen å tog typ nån helt random väg & traskade runt i skogen å undrade om ja nånsin skulle hitta tillbaka
men det gjorde ja

åsså kom ja ti stan
å köpte Assassin's Creed!
BLACK FLAG FTW

det var awesome whatsoever
påminner så mkt om sly
fast i en idk äldre verision xD

dock gillar jag hur mkt Åland bryr sig om åldersgränser
ja köpte de på dillen
åsså sa tanten
tanten: sen är det ju åldersgräns på dethär
jag: javet
tanten: du har väl åldern inne?
jag: .................................................. joooooooo..... c:
tanten: XD
men ja fick spelet endå!
så woop yay för Åland

OCH JAG HAR GULT HÅR
jag får typ en chock varje gång ja tar av mig hatten elr ser mig i spegeln för ja e så ovan vid att va såhär blond o_o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar