16 januari 2014

GYMNASIUM!!!

hm
har vart hemma idag
vaknade & kände att ja int orkade me en torsdag
även fast torsdagar har rätt kul timmar
så var det ändå inte värt det.

så jag sov till 10 nån gång & sen tittade jag på lite gamla minecraft videos som Elin & jag har gjort å jag kan seriöst int sluta skratta åt hur jävla idiotiska vi är när vi spelar & alla usla skämt
det är underbart, spelar ingen roll hur många gånger ja ser samma video! xD

sen börja ja leta gymnasium i Sverige
andra året i rad
får väl se om man lyckas ta sig dit sen då också
så jag int ångrar mej sista dan igen.
har dock hittat några inne i Stockholm + att mamma blev glad å verkar villa hjälpa mej med boende så hittills ser det bättre ut än ifjol
kanske jag har en framtid ändå!

har helt klart haft skönaste dan på hela veckan å önskar att det bara kan bli sommar så ja slipper Folkis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar