23 januari 2014

woopwoop rubrik.

först:
bussresa med Emma
lika kul som vanligt

second:
teckning med Emma
för Emma följde med
å vi tittade i böcker av konstigt ritade saker 

efter de
försvann Emma iväg

dedär konstiga böckerna
satte nog lite konstiga ideer i huvvet på mig
för detta är vad jag gjorde på lektionen Emma inte var där

jag är rätt stolt för jag har aldrig fyllt ett papper såhär mycket förut
eller det är väldigt sällan xD
borde få ett pris
men istället så märker jag bara vad jag skulle kunna rita mer
fuck that.

sen rast
då jag käkade typ 5 päron & studsade min mobil i lampan

sen drama å ja blev helt vitprickig av tårtan jag skar ut

sen gick ja till bussen med Selli
å hade jättetrevligt å prata om typ allt

å sen när ja hoppade av bussen i Eckerö efter 14 år så stötte jag ihop med mina gamla idioter Jojjohh, Jennifer & Jakob
woh alla börja på J, nu känner ja mej udda ;_;
hade lika kul som alltid när ja träffar dom & Jakob menade att jag inte kunna ha bluetooth headset & sen höll jag på att bli överkörd av en bil

just a normal day with me
ikväll skaja till mamma & har dessutom typ hela helgen planerad så slipper oroa mig över att jag kommer dö av tristess :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar