21 januari 2014

it's like i'm sleepwalking.

har haft
värsta förmiddagen
på länge
å endå har de vart så skönt hela dan
what?

förbered er på ett deprimerande inlägg för ja orkar int vara glad längre
inte ens här.

FÖRST
pratade jag med Maria i 1h
å blev utskälld pga all frånvaro
fast ska jag vara ärlig
tog jag det inte så hemskt för jag bryr mej inte ett fucking piss längre om dendär frånvaron

sen hade vi drama & gjorde dekor
å de var rätt mysigt
tråkigt
men mysigt

sen sku vi haft målning
fast ja kom dit 15min försent ungefär
dock märkte typ ingen mig
så ja bara satt å rita på min ko i 10min
å sen stack ja därifrån

vart jag försvann är det ingen som behöver veta
men är det någon som undrar iaf
vilket det knappast är endå.
men
var glad att jag är vid liv iaf.
but when i think about it
maybe youre not.


whatsoever
kom ja tillbaka till projektet vid 3 å satt i 1h å bara ritade gubbar med pengapåsar över hela min bok för jag fattade inte vad vi höll på med

tack & lov blev bussresan hem kul iaf
å jag råkade fan tappa mitt sudd i skåp 11.
yepp.
de studsa ur mitt skåp rakt in i skåp 11 å Emma & jag höll på att dö av skratt


fick hem lite awesome böcker jag ska spendera mitt närmaste liv på.
kanske jag kan plocka fram min fantasi jag tappade bort för några år sen å klotta ut allt på lite papper

source: TUMBLR MOTHERFUCKER

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar