11 januari 2014

Blue Valentine

for till stan med Emma igår!
gick bland annat till apoteket
å de e ganska kul för jag märkte sen att på saken jag köpte stod det något i stil med "rekommenderas ej för barn under 18år"
och de på apoteket frågade inte ens hur gammal jag var, utan de bara gav mig det.
jag ser inte 18 ut?
bravo åland. bravo.

sen gick vi hela långa vägen till Tombos å käkade hamburgare
fast vi skrattade så jävla mycket så det tog typ 40min för oss att äta dendär jävla hamburgaren

å på kvällen elr natten
såg jag 2 filmer
Blue Valentine & A Walk To Remember
eller jag såg bara halva av awalktoremember, för jag tröttnade och klockan var väl typ halv 3 elr nått åxå

Blue Valentine var iaf jättesöt
tydligen sku man gråta å sån shit till den men nope
men fin var den iaf


å dessutom älskar jag Ryan Gosling
han är så gullig å var ungefär lika söt i The Notebook


You always hurt the one you love
The one you shouldn’t hurt at all
And you always take the sweetest rose
And crush it till the petals fall
You always break the kindest heart
With a hasty word you can’t recall
So if I broke your heart last night
It’s because I love your most of all.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar