20 januari 2014

page 20 of 365

höjdpunkten på dan:
att komma hem & se på American Horror Story.
jag vill så fara till Sverige ;_;
men tiden går för långsamt
som vanligt

kan ju meddela att jag faktiskt trivs här i Eckerö jämfört med vad jag gjorde för 1 månad sen
även om jag föredrar att vara hos mamma
1. nära till stan & typ Maxinge å typ affärer överhuvutage
2. där finns mat.

pappa har typ ingen jävla mat här ute.
int ens kakor.
satt å åt julgodis idag förfan D:<

dessutom måst ja stiga upp halv 7 här D:

annars är det rätt mysigt här!
när jag tänkt på det
tror jag dock ja kommer spendera min sommar här
så i maj kanske ja tar katten å datorn å drar hit igen!

å nu sitter ja å spelar minecraft me Elin för första gången på väldigt länge & det är lika kul som alltid!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar