19 januari 2014

broccoli punk *that picture

var till Ikea igår!!!!
jag älskar att fara till Ikea för det är så kul att springa i alla coola rum dom har gjort ;_;
å hoppa i sängarna
å snurra runt i skrivbordsstolarna
å vrida på alla vattenkranar
vadå lättroad?

hittade dessutom en broccoli jag blev förälskad i

fast sen kom ja ju fram till att det var en tjej
för den har kjol
fucking shit
får väl ta å bli lesbisk så ja kan gifta mig med den

nej men seriöst så fort ja ser dendär jävla broccolin börjar ja skratta
mamma trodde nog jag hade blivit galen igår för ja plockade upp den ur påsen å brast i skratt direkt å låg typ i 10min å bara skrattade på min säng
i don't even..
uh ;_;


sen när ja äntligen kom hem efter en hel dag
så såg ja på SLC Punk
som var AWESOME.
bäst humor
plus att alla gick runt me coola kläder å färgglatt hår
å de var typ en av de mest awesome filmer ja sett på länge! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar