17 januari 2014

framtidsplaner ;_;

jag vill så flytta.
samma underbara känsla jag haft i ca 1 år är tillbaka efter några månader
å ja har sån stor lust å flytta
flyttaflyttaflyttaflyttaflyttaaaa
till Sverige
å starta mitt liv
efter snart 17 år.

hursomhelst
for till skolan med första bussen idag
sku ege ha kunna tagit 10bussen
men Emma & ja ville bygga på våra lägenheter
så vi gjorde de första lektionen
å andra sov vi på sofforna
å sen lägenheter igen
hade faktiskt rätt kul

mestsocialamännskanever elr nått
tumblr ftw.

å ikv har ja bara sett på American Horror Story
har bara sett typ 3 avsnitt å e redan rätt fast
den e gullig c:
yep.
gullig.

har ritat ca 57295827 saker på sistone åxå så här e lite:
de e jag & Alex Gaskarth #becauseimpatheticlikethat
dom sista 3 har ja ju dock ritat av
men whatever
är rätt nöjd endå!
måst skaffa mer posters åxå att täcka för mina tråkigt ljusblå väggar! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar