13 mars 2013

13.03.13 (NÄSTAN 131313!)

fick 8+ i svenskaprovet! :D
dessutom skrev jag finskaprov idag
vilket däremot inte gick särskilt bra eftersom jag kom på först igår kväll när jag skulle somna att vi skulle ha prov första timmen
så jag fick skjuts till skolan en stund tidigare än bussen skulle ha kommit för att åtminstone kolla vad vi skulle ha i provet, och det var väl lika bra för på den stunden innan provet hann jag lära mig runt 10 ord! xD och de orden var väl i stort sätt det enda jag kunde
MEN BÄTTRE DET ÄN INGET!

förövrigt har väl inget speciellt hänt
har spelat sjukt mycket sims! det har vart det enda jag gjort när jag vart hemma! förutom att sova då xD
börjar med min Joey som hälsar på sin nya rumskompis!
sedan min flicka igen som demonstrerar mot handklovar
titeln på demonstrationen var "varför straffar vi våra händer?"
gud i love this dress ;_;



 hejaklacksdansen med rumskompis!

 någon sov i Jennifers säng. det kan bara straffas på ett sätt

 och ja älskar den där tröjan :'3


 AILIEN!

 Joey måla av sin syster

 wtf ja vill också måla såhär fint :C


tillslut efter 4 långa simsveckor tog mina flickor ÄNTLIGEN examen! jag trodde att man fick välja hur länge det skulle ta tills det blev examen men TYDLIGEN beror det på hur mycket pengar man har och hur mycket man pluggar
och de första två veckorna gick ju till att festa varje natt så well... ._.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar