23 mars 2013

sims igen!

äntligen blev mina fula ungar lite finare
det är alltid så att
småbarn - underbart gulliga (oftast. är de inte gulliga så ser de förjävliga ut)
barn/tonåringar - ser hemska ut (har man tur får man en vacker tonåring åtminstone)
ungdomar - helt underbart vackra (oftast, om det inte hände något med åren.. xD)
vuxen/åldring - hemska.


här är Filippas rum btw
jag gillar det grymt mkt, även om det är en skorsten mitt i rummet så gör det ingenting, det gör bara rummet mysigare :3

yeah jag visste det! xD lilla blonda killen och Filippa blev tillsammans after all! :3
 sedan blev det studentbal för Vincent & Filippa
Vincent blev balens kung :3
strax efter balen gick Vincent å blev ungdom
äntligen! xD
och som jag sa innan bilderna, så blev han äntligen å se bättre ut
inte lika knubbig längre iaf! :D
(vattenfallet i bakgrunden :'3)


 och deras föräldrar roade sig på den nyinköpta studsmattan..
 efter några dagar blev Filippa ungdom också
som sagt, även hon blev mycket sötare! :D ser inte ut som en kantig köttbulle i ansiktet längre!
fast de där ögonen skrämmer mig lite ibland..

 sedan försvann barnen iväg mot universitetet!
(om någon undrar MÅSTE man inte skicka dom till universitetet varje gång, jag tycker bara det är ett sjukt kul sätt att få vänner och samtidigt få bra betyg så man får mer pengar i jobbet senare! :D)
 fast den här gången tog de ingen studentkorridor utan ett eget hus! :)
 hur i helvete hamnade hon där? o_o
 eftersom Vincent tog en linje inom teknik fick han denna konstiga sak...
tydligen så testar han sin hjärna... xD

 och Filippa som tog linjen inom gymnastik fick ett skelett som rör sej precis som henne
vad den har med gymnastik att göra vet jag inte heller... borde hon inte ha fått ett gäng muskler istället eller nått? xD
 herregud jag älskar hennes hårfärg :')
 jag har aldrig sett en lama som kan måla förut
 första dagen på universitetsområdet: hittar sin nya soulmate
nejmen verkligen
jag som tänkte dra ut på tiden att hitta mamman till generation 4 den här gången, men istället hittar jag perfekta flickan första dagen...
Esther hette hon och var level 10 i nörd/gaming och hon har lika rött och fint hår som Filippa! :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar